11 — Литература

  • Даниэл Пинк — Что на самом деле нас мотивирует
  • Кевин Вербах, Ден Хантер — Вовлекай и Влавствуй
  • Маршал Голдсмит — Триггеры
  • Ричард Тайлер — NEDGE — ,Архитектура выбора
  • Нир Эль — Как создавать продукты, формирующие привычки
  • “Даниэль Канеман Думай медленно… решай быстро”
  • “Ричард Талер/ Новая поведенческая экономика. ”
  • Роджер Дули. “НейроМаркетинг. Как влиять на подсознание потребителя.”
  • Роберт Б. Чалдини. “Психология влияния.”
  • “Нейромаркетинг в действии. Как проникнуть в мозг покупателя». Дэвид Льюис”
  • Religion and Worldbuilding 50 Questions For Creatives (The Way With Worlds Series) (First Edition) By Steven Savage
  • Food, Culture, and Worldbuilding 50 Questions For Creatives (The Way With Worlds Series)
  • Yu-Kai-Chow — Actionable GAMIFICATION
  • Koster, Raph. Theory of Fun for Game Design . O’Reilly Media.
  • Berger, Jonah. Contagious: Why Things Catch On . Simon & Schuster.
  • Rogers, Scott. Level Up! The Guide to Great Video Game Design . Wiley.
  • The Art of Manipulation 10 Powerful Techniques on How to Influence Human Behavior, Effectively Deal with People, and Get the Results You Want Nick Anderson
  • Narrative Design for Indies: GETTING STARTED Edwin McRae
Прокрутить вверх